ၿမိဳင္မဟာဓာတ္႐ွင္(အပိုင္း ၂)
ၿမိဳင္မဟာဓာတ္႐ွင္(အပိုင္း ၂)
ပညာဆန္း သုံးရပ္
{၄}
အမ်ိဳးသား၏ နာမည္မွာေတာ့ ဦးယကၡျဖစ္ၿပီး နာမည္ႏွင့္လိုက္ေအာင္ပင္
ေၾကာက္စရာေကာင္းေသာမ်က္ႏွာကိုပိုင္ဆိုင္ထားကာ ဘီလူးတစ္ေကာင္ကဲ့သို႔ ပုံစံေပါက္ေနေပေတာ့သည္။ဦးယကၡမွာ ေဒၚမယ္ခ၏သားျဖစ္သည္။မိန္းမပ်ိဳေလး၏နာမည္ကေတာ့ ခင္ႏြဲ႔ရီ ျဖစ္ၿပီး က်န္သည့္လူမ်ားႏွင့္ျခားနားစြာ ေခ်ာေမာလွေနေပသည္။ခင္ႏြဲ႔ရီမွာ ဦးယကၡ၏ သမီးျဖစ္ကာ ႐ုပ္ရည္ဆိုးသြမ္းလွေသာ အေဖနဲ႔မတူဘဲေသဆုံးၿပီးေသာ အေမနဲ႔တူ၍ လွပေသာ႐ုပ္ရည္မ်ိဳးကိုပိုင္ဆိုင္ထားေပသည္။ထိုအိမ္ႀကီး၌ ခင္ႏြဲ႔ရီဆိုေသာ ေခ်ာေမာလွပသည့္ မိန္းမပ်ိဳေလး႐ွိမွန္း အေခါင္းေပ်ာက္ရြာ႐ွိ
ကာလသားမ်ားသိၾကေသာ္လည္း အေဖျဖစ္သူဦးယကၡႏွင့္အဖြား ေဒၚမယ္ခတို႔ကိုေၾကာက္လွန္႔ၾက၍ မည္သူမွ်မပိုးပန္းဝံ့ၾကေပ။ဤမွ်သာမကေသးဘဲ ထိုအိမ္ႀကီး၌ စုန္း႐ွိသည္
ဟုယူဆ ၾက၍ တစ္ရြာလုံး ထိုအိမ္ဖက္သို႔ေျခဦးပင္မလွည့္ၾကေပ။အိမ္ႀကီး၌ ေနထိုင္သူမ်ားကလည္း အိမ္ထဲမွအိမ္ျပင္ပင္မထြက္ၾက၍ ထိုအိမ္ႀကီးမွာ ေျခာက္ကပ္ေနေပေတာ့သည္။ထိုသို႔ လူဝင္လူထြက္မ႐ွိၾက၍ ေျခာက္ကပ္ေနျခင္းမွာ ထိုအိမ္၌ ေနၾကသူမ်ားအဖို႔အခြင့္ေကာင္းတစ္ခုရထားျခင္းဟုဆိုႏိုင္ေပသည္။ထိုအိမ္၌ သူတို႔သုံးေယာက္အျပင္ အေစခံႏွစ္ေယာက္လည္း႐ွိေပေသးသည္။ျမင့္ဦးႏွင့္ဖိုးထူးဟူသည့္လူရြယ္ႏွစ္ေယာက္ပင္။
"ဟိုႏွစ္ေယာက္ ညက် အေခါင္းစင္မွာ လူေသ တစ္ေလာင္းလာထားဖို႔႐ွိတယ္ သြားယူဖို႔မေမ့ၾကနဲ႔ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ မယ္မယ္ႀကီး "
"ၿပီးေတာ့ အရင္ကယူထားတဲ့ အေခါင္းေတြ ထဲက ဘယ္ႏွစ္ေခါင္း အ႐ိုးက်ၿပီလဲ"
"အေခါင္း ၂၀ ေလာက္ က်ၿပီ မယ္မယ္ႀကီး"
"ေအး အဲဒီ က်ေနတဲ့ အ႐ိုးေတြ အားလုံး စုပုံၿပီး ေသခ်ာထားထားၾက ၿပီးရင္ ယကၡကို ငါ့ဆီလႊတ္လိုက္"
"ဟုတ္ကဲ့"
ေဒၚမယ္ခ မွာ အိမ္ႀကီးထဲ၌ အာဏာအ႐ွိဆုံးျဖစ္၍ မည္သူမွ် ေဒၚမယ္ခေ႐ွ႕ေခါင္းမေဖာ္ဝံ့ေအာင္ ပင္ေၾကာက္လန္႔ၾကသည္။
"မယ္မယ္ႀကီး"
"လာၿပီလား ယကၡ"
"ဟုတ္ကဲ့ မယ္မယ္ႀကီးေခၚတယ္ဆိုလို႔ပါ"
"ေအး ဟုတ္တယ္ မင္းကိုေခၚလိုက္ရတာကေတာ့
ငါတို႔ရဲ႕ အိပ္မက္ကို အေကာင္အထည္ စေဖာ္ခ်င္လို႔ပဲ့ေဟ့"
"ဟုတ္ကဲ့ မယ္မယ္ႀကီး ေျပာစရာ႐ွိတာသာေျပာပါ"
"အခု ငါတို႔စုထားတဲ့ အေခါင္းေတြထဲက အေခါင္း ၂၀ ေလာက္ အ႐ိုးက်ေနၿပီ တဲ့ အဲဒါ ငါဟိုႏွစ္ေယာက္ကို
အ႐ိုးေတြစုခိုင္းထားတယ္ အခုခ်ိန္မွာ မင္းရဲ႕ပညာေတြနဲ႔
ငါ့ရဲ႕ပညာေတြစုေပါင္းၿပီး အစြမ္းကုန္ ထုတ္သုံးရမယ့္အခ်ိန္ကိုေရာက္ၿပီ"
"မယ္မယ္ႀကီး ရဲ႕ အစီအစဥ္ကို ခ်ျပပါ ခင္ဗ်ား"
"အခု မင္းမွာ ေငြဘယ္ေလာက္႐ွိလဲ"
"နတ္ကြန္း မွာ လာပူေဇာ္သမွ် အသားေတြကို စမ္းဖိုရြာမွာ
ေရာင္းခ်ၿပီးစုေဆာင္းထား လို႔ ေငြစေတာ္ေတာ္ေလး စုေဆာင္းမိေနပါၿပီ"
"ေအး ေကာင္းတယ္ ေကာင္းတယ္ အဲဒါဆိုရင္
မနက္ျဖန္က် အဲဒီေငြစေတြနဲ႔ စမ္းဖိုရြာကိုဆင္းၿပီး ငါမွာတာေတြ သြားဝယ္လာခဲ့"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ မယ္မယ္ႀကီး"
ေဒၚမယ္ခတုိ႔ကား မည္သို႔မည္ပုံၾကံေနၾကသည္ ကိုေတာ့
မည္သူမွ် မသိၾကေခ်။အိမ္ရဲ႕ အေနာက္ဖက္မွာေတာ့ သစ္မ်ားႏွင့္ ေနထိုးႏိုင္သည့္အေပါက္ အပ္ေပါက္ေလးမွမက်န္ေအာင္ အလုံပိတ္ျပဳလုပ္ထားေသာ အေဆာက္အအုံတစ္ခု႐ွိေပသည္။ထိုအေဆာက္အအုံအတြင္း ၌ကား လူေသမ်ားထည့္ထားသည့္ အေခါင္းမ်ားျဖင့္ျပည့္ႏွက္ေနသည္။သို႔ေၾကာင့္လည္း အနံမထြက္ေစရန္ ထိုအေဆာက္အအုံအား အလုံပိတ္ေဆာက္လုပ္ထားျခင္းျဖစ္ေပသည္။
######
မနက္မိုးလင္းသည္ႏွင့္ ယကၡမွာ လွည္းတစ္စီးျပင္ဆင္ၿပီး
ျမင့္ဦးႏွင့္ဖိုးထူးႏွစ္ေယာက္ကို ေခၚကာ စမ္းဖို႔ရြာသို႔ ေမာင္းႏွင္လာခဲ့သည္။လွည္းေပၚတြင္ေတာ့ သူတို႔သုံးေယာက္အျပင္ နတ္ကြန္း၌ လာေရာက္ပူေဇာ္ထားေသာ ေခ်သား၊ဆတ္သား၊ေတာဝက္သား၊ေျပာင္သား စသည့္ အသားမ်ားပါတင္ေဆာင္လာၾကသည္။စမ္းဖိုရြာသို႔သြားရာတြင္လည္း အေလာင္းေပ်ာက္ တစ္ရြာလုံး
စမ္းဖိုရြာဆင္းသည့္လမ္းမွမသြားၾကဘဲ သီးသန္႔ မည္သူမွ်မျမင္ေအာင္လွ်ိဳ႕ဝွက္လမ္းေဖာက္လုပ္၍ သြားၾကျခင္းျဖစ္သည္။ထိုသို႔သြားရျခင္းအေၾကာင္းအရင္းမွာလည္း
၄င္းတို႔ နတ္ကြန္းမွ ယူေဆာင္လာေသာ အသားမ်ားကို လူမျမင္ေစလို၍ျဖစ္ေပသည္။ယကၡတို႔ေဖာက္လုပ္ထားသည့္ လွ်ိဳ႕ဝွက္လမ္းတြင္ကား မိစာၦလွ်ိဳေျမာင္ဟုေခၚသည့္ လွ်ိဳတစ္ခုအားျဖတ္သန္းသြားရသည္။ထိုေနရာတစ္ဝိုက္တြင္ အျခားေနရာမ်ားထက္ သစ္ပင္ႀကီးမ်ား ပို၍အုံ႔ဆိုင္းေနၿပီး ေန႔အခ်ိန္မွာပင္ ေမွာင္မဲေနေပသည္။မိစၦာလွ်ိဳေျမာင္သည္ နာမည္ႏွင့္လိုက္ေအာင္ပင္
မျမင္ရေသာ နာနာဘာဝ ၊ပရေလာကသားမ်ားႏွင့္ျပည့္ႏွက္ေနသည္။သို႔ေသာ္လည္း ယကၡတို႔အတြက္ ဤမွ်ေလာက္ကေတာ့ ဘာမွပူစရာလိုေပ။တစ္ျဖည္းျဖည္း ယကၡတို႔လွည္းမွာလည္း မိစၦာလွ်ိဳေျမာင္သို႔ေရာက္လာေလသည္။
{၅}
မိစာၦလွ်ိဳေျမာင္ေရာက္သည္ႏွင့္ ထုံးစံအတိုင္း
လွည္း၌တပ္ဆင္ထားေသာ ႏြားမ်ားမွာ ပုံမွန္မဟုတ္ေတာ့ဘဲေၾကာက္လန္႔စရာ တစ္ခုခုကိုျမင္ရသကဲ့ ႐ုန္းကန္လႈပ္႐ွားလာေတာ့သည္။
"ကဲ ျမင့္ဦးႏွင့္ဖိုးထူး အေကာင္ေတြတက္လာၾကၿပီ
သူတို႔အတြက္ ထုံးစံအတိုင္း အသားတစ္ခ်ိဳ႕ယူၿပီး သြား
ပစ္ခ်ေပးလိုက္ပါအုံး"
" ဟုတ္ကဲ့ပါ ကိုကိုႀကီး"
ယကၡေျပာသည့္အတိုင္းပင္ မိစၦာလွ်ိဳေျမာင္အတြင္းမွ နာနာဘာဝသရဲတေစၦမ်ား ယကၡတို႔လွည္းလမ္း႐ွိရာသို႔
အုပ္စုလိုက္ တက္လာေနၾကသည္။ျမင့္ဦးႏွင့္ဖိုးထူးလည္း
ယကၡခိုင္းသည့္အတိုင္း လွည္းေပၚမွ အသားတစ္ခ်ိဳ႕ကို
ထမ္းခ်၍ လွ်ိဳထဲမွတက္လာေနၾကေသာ နာနာဘာဝမ်ား႐ွိ
ရာသို႔ပစ္ခ်ေပးလိုက္ေတာ့သည္။အသားမ်ားရသည္ႏွင့္
သရဲတေစၦမ်ားလည္း ဆက္မတက္လာၾကေတာ့ေပ။ထိုမွသာယကၡတို႔လွည္းအား အလို႐ွိရာသို႔စိတ္ခ်လက္ခ်ဆက္လက္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေတာ့သည္။ဤသည္မွာ
စမ္းဖိုရြာသို႔ဆင္းသည့္အခါတိုင္း ယကၡတို႔ လုပ္ေနၾကအလုပ္ပင္ျဖစ္ေပသည္။ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ်ဆိုသလို
အသားမ်ား ေကြၽးေနေသာ ယကၡတို႔ႏွင့္ မိစာၦလွ်ိဳေျမာင္
႐ွိ နာနာဘာဝမ်ားမွာ ရင္းႏွီးမႈမ်ားပင္ရ႐ွိေနေတာ့သည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း စမ္းဖိုရြာသို႔အသြားတြင္သာ အသားမ်ားပစ္ေကြၽးရၿပီး ျပန္သည့္အခ်ိန္မွာေတာ့မည္သည့္အေႏွာက္အယွက္မွမ႐ွိေတာ့ဘဲ သြားလာႏိုင္ေပသည္။စမ္းဖိုရြာေရာက္သည္ႏွင့္ ယကၡတို႔ လွည္းေပၚတင္ေဆာင္လာေသား အသားမ်ားအား အသားဝယ္သည့္ဒိုင္တြင္ ေရာင္းခ်လိုက္ၾကၿပီး ရ႐ွိေငြစမ်ားျဖင့္ ေဒၚမယ္ခ မွာလိုက္သည့္ ပစၥည္းမ်ားကို အစုံအေစ့ဝယ္ယူကာ
အေလာင္းေပ်ာက္ရြာသို႔ ျပန္လွည့္လာခဲ့ၾကေတာ့သည္။
"ယကၡ ငါမွာလိုက္တဲ့ပစၥည္းေတြ ပါရဲ႕လား"
"အကုန္ပါပါတယ္ မယ္မယ္ႀကီး"
"ကဲ ဒါဆို တို႔လုပ္ငန္းစလိုက္ၾကစို႔ မင္းလုပ္ရမယ့္ ကိစၥ
ေတြသိတယ္မို႔လား"
"သိပါတယ္မယ္မယ္ႀကီး ကြၽန္ေတာ္ ဟိုႏွစ္ေယာက္နဲ႔
အျမန္ဆုံးၿပီးေအာင္ စီစဥ္လိုက္ပါ့မယ္"
တကယ္ေတာ့ ယကၡတို႔စီစဥ္ေနၾကတာကေတာ့တျခားမဟုတ္။ ဘူတာဝါဟန ပညာရပ္ျဖင့္ လူ႐ုပ္ျပဳလုပ္အသက္သြင္းေပးျခင္းပင္ျဖစ္ေပသည္။အိႏၵိယမွာ႐ွိေသာ မဟာဂႏၶာရီတကၠသိုလ္မ်ား တြင္ အျခားပညာရပ္မ်ားႏွင့္တြဲဖက္ၿပီး ထိုပညာရပ္ကိုပါသင္ၾကားေပးခဲ့သည္။ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မဇၥ်ိမေဒသတြင္ ဘူတာဝါဟန ပညာမွာတစ္ျဖည္းျဖည္းျပန္႔ႏွံ႔သြားခဲ့ေလသည္။
ထိုပညာရပ္ႏွင့္တြဲဖက္သင္ၾကားေသာ ပညာရပ္တို႔မွာ
(၁)ခႏၶာဝါဟနပညာ
ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းတို႔ကိုမူလအေျခအေနအတိုင္း
ျပန္ျဖစ္ေအာင္တည္ေဆာက္ေသာ ပညာ။
(၂)႐ူပါဝါဟနပညာ
တည္ေဆာက္ၿပီးေသာခႏၶာအား မူလအေျခအေနအတိုင္းျပန္ျဖစ္ေအာင္ ေဆးျဖင့္ေရးျခယ္ ဖန္တီးေသာ ပညာ။
(၃)ဘူတာဝါဟန ပညာ
အသက္မ႐ွိေသာ႐ုပ္ခႏၶာအား အသက္ဝင္လာေအာင္ အသက္သြင္းေပးသည့္ပညာ၊ထိုပညာကို"ဖုတ္သြင္းျခင္း
အတတ္"ဟုေခၚဆိုၾကသည္။
ထိုပညာ သုံးရပ္တို႔ေပါင္းစပ္၍ အသက္မ႐ွိေသာ အ႐ုပ္မ်ားအား အသက္သြင္းေပး လိုရာခိုင္းေစႏိုင္ၾကေပသည္။
ယခုလည္း ေဒၚမယ္ခႏွင့္ ယကၡတို႔ ထိုပညာသုံးရပ္အား
ေပါင္းစပ္၍ အ႐ုပ္မ်ားျပဳလုပ္ရန္ၾကံစည္ေနၾကေတာ့သည္။
ထိုအ႐ုပ္မ်ားျပဳလုပ္ရာ၌ ပထမဦးစြာ လူ႐ိုးမ်ားကို နဂိုအတိုင္းျပန္ျဖစ္ေအာင္ ဆက္၍ ျပဳတ္မထြက္ေစရန္ ေလွ်ာ္ႀကိဳးမ်ားျဖင့္တြဲခ်ည္ရသည္။အ႐ိုးတြဲၿပီး
ေကာက္႐ိုးမ်ား၊လဲမႈိမ်ား၊အဝတ္စုတ္မ်ားျဖင့္ပုံေဖာ္သည္။
အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားမွာႀကိဳးျဖင့္ပတ္ခ်ည္ၿပီး၊အခ်ိဳ႕ေနရာမွားမွာေတာ့ သစ္ေစး၊ေကာ္၊ကတၱရာတို႔ျဖင့္ ကပ္တန္ကပ္၊အင္တြဲမႈန္႔တို႔ျဖင့္ တြဲတန္တြဲရသည္။လူပုံသ႑ာန္ေပၚၿပီဆိုလွ်င္
ဝမ္းတြင္းကလီဇာမ်ားႏွင့္ဦးေနွာက္ကိုေတာ့ လဲမႈိမ်ား၊
စီရင္ထားေသာ ေဆးတုံးမ်ား ထည့္သည္။ထိုသို႔ထည့္ၿပီးသည္ႏွင့္အေပၚမွ ပိတ္ျဖဴျဖင့္ပတ္ၿပီး သူ႔ေနရာႏွင့္သူ
ေဆးျခယ္ေပးရသည္။ဆံပင္ေနရာမွာဆံပင္တပ္ၿပီး မ်က္လုံး၊ႏွာေခါင္း၊ပါးစပ္မ်ားကို သူ႔ေနရာႏွင့္သူ ေရးဆြဲတပ္ဆင္ေပးရသည္။တကယ့္ေတာ့ ယကၡမွာ ခႏၶာဝါဟနပညာရပ္ကို
ေကာင္းစြာတတ္ကြၽမ္းၿပီး၊ယကၡ၏သမီးျဖစ္သူ ခင္ႏြဲ႔ရီကေတာ့ ႐ူပါဝါဟနပညာ၊ေဒၚမယ္ခက ဘူတာဝါဟနပညာ
စသျဖင့္အသီးသီးတတ္ကြၽမ္းသူမ်ားျဖစ္ေပသည္။ထို႔ေၾကာင့္ လူအ႐ိုးမ်ားတြဲဆက္ၿပီး ဦးေႏွာက္၊ကလီဇာမ်ားထည့္ျခင္းကို ယကၡမွတာဝန္ယူရ၍ ၊ေပၚလာေသာ လူ႐ုပ္ပုံအား ခင္ႏြဲ႔ရီမွလူပုံစံအတိုင္းျဖစ္ေအာင္ ေရးဆြဲေပးရသည္။အားလုံးၿပီးၿပီဆိုရင္ေတာ့ အ႐ုပ္ျပဳလုပ္ျခင္း၏
အေရးအႀကီးဆုံးျဖစ္သည့္ ဘူတာဝါဟနပညာရပ္ျဖင့္
ေဒၚမယ္ခမွ အသက္သြင္း စီရင္ေပးရေပသည္။ယေန႔သည္ကား ယကၡတစ္ေယာက္ ျမင့္ဦး၊ဖိုးထူးႏွစ္ေယာက္ႏွင့္အတူ
အလုပ္အ႐ႈပ္ႀကီး႐ႈပ္ေနၾကေတာ့သည္။
"ျမင့္ဦး အ႐ိုးေတြ ျပဳတ္မထြက္ေအာင္ ေသခ်ာခိုင္ေအာင္ခ်ည္ ၾကားလား ေတာ္ၾကာေန သြားေနရင္း အ႐ိုးေတြျပဳတ္ထြက္ေနကုန္အုံးမယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ ကိုကိုႀကီး"
{၆}
"ေရာ့ ဒီအ႐ိုးကို လက္ဖံ႐ိုးေနရာမွာ တပ္ၿပီး ေသခ်ာေအာင္ခ်ည္"
"ဟုတ္ကဲ့"
"ဖိုးထူး မင္းက ငါျပင္ဆင္ေပးထားတဲ့ ေကာက္႐ိုးေတြ၊လဲမႈိေတြနဲ႔ ဦးေႏွာက္နဲ႔ အစာအိမ္၊ကလီဇာေနရာေတြမွာ ေသခ်ာထည့္ ဘာမွေမ့မက်န္ေစနဲ႔ေနာ္ ဦးေႏွာက္လိုမ်ိဳးက
အဓိကပဲ့ ေတာ္ၾကာေန ဘာမွမေတြးေခၚမစဥ္းစားတတ္ဘဲေနမယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ အေမ့ေစရပါဘူး ကိုကိုႀကီး"
ထိုကဲ့သို႔ယကၡမွ သူတတ္ကြၽမ္းေသာ ခႏၶာဝါဟနပညာျဖင့္
ျမင့္ဦးႏွင့္ဖိုးထူးႏွစ္ေယာက္အားေသခ်ာ ခ်ျပကာ အစြမ္းကုန္လုပ္ေဆာင္ေနသည္။အ႐ိုးမ်ားအား ေသခ်ာေအာင္
တပ္ဆင္ၿပီးသည္ႏွင့္ ပိတ္ျဖဴမ်ားျဖင့္ တစ္ကိုယ္လုံးပတ္လိုက္ကာ ခႏၶာဝါဟန ပညာရပ္အားအဆုံးသတ္လိုက္ေတာ့သည္။
"သမီး ခင္ႏြဲ႔ရီေရ တစ္႐ုပ္ေတာ့ၿပီးၿပီ ကိုယ့္တာဝန္ကိုယ္
လာယူလွည့္ေတာ့"
"ဟုတ္ကဲ့ အဘ ေအာ္ ဒါနဲ႔ ကြၽန္မက ဘယ္လိုပုံစံမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ ေရးဆဲြေပးရမွာလဲဟင္ အဘ"
"ဒါေတာ့ အဘလည္းမသိဘူး မယ္မယ္ႀကီးကို ေမးမွရမယ္"
သားအဖႏွစ္ေယာက္ ေျပာဆိုေနၾကတုန္းမွာပဲ့ ေဒၚမယ္ခ
အိမ္ေပၚမွ ဆင္းခ်လာၿပီး
"သူရဲေကာင္း ပုံစံေတြမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ေရးခ်ယ္ရမယ္ ေျမးေလး တကယ့္ကိုရဲစြမ္းသတၱိႏွင့္ျပည့္စုံတဲ့ ပုံစံမ်ိဳးေပါ့"
"အားလုံးကိုလား မယ္မယ္"
"ဟုတ္တယ္ ဒါေပမယ့္ တစ္႐ုပ္နဲ႔တစ္႐ုပ္ေတာ့ မတူေစနဲ႔ေပါ့ အားလုံးက သူရဲေကာင္းပုံစံေတြပဲ့ျဖစ္ေနေအာင္
ေရးဆြဲပါ"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ မယ္မယ္ႀကီး"
ေဒၚမယ္ခ၏ အမိန္႔ရသည္ႏွင့္ ခင္ႏြဲ႔ရီလည္း သူတတ္ကြၽမ္း
ေသာ ႐ူပါဝါဟနပညာကို အသုံးခ်ကာ အ႐ုပ္မ်ားအား
စတင္ေရးျခယ္ေတာ့သည္။ခင္ႏြဲ႔ရီမွာ ႐ုပ္ေခ်ာသေလာက္
ပုံေရးျခယ္ရာတြင္လည္း လွပေသသပ္လွသည္။လိုခ်င္သည့္ မည္သည့္႐ုပ္ပုံမဆို ဟာကြက္မ႐ွိေအာင္ လိုက္ဖက္ရာလိုက္ဖက္ရာျဖစ္ေအာင္ ေရးျခယ္တတ္လွေပသည္။
"ၿပီးၿပီ မယ္မယ္ႀကီး"
"အင္း ...သူရဲေကာင္းပုံစံထြက္ပါေပတယ္ ကဲ
ဆြဲၿပီးၿပီဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္ လိုက္ဖက္မယ့္အဝတ္အစားေလးဆင္ေပးပါအုံး"
"ဘယ္လိုအေရာင္မ်ိဳးဆင္ရမလဲ မယ္မယ္ႀကီး"
"အမဲေရာင္ လက္႐ွည္ႏွင့္ ေဘာင္းဘီကို ဆင္ရမယ္
ဒါမွ ရဲစြမ္းသတၱိႏွင့္ ျပည့္စုံတဲ့ လူပုံစံေပါက္မွာ"
"ဟုတ္ကဲ့"
"မယ္မယ္ႀကီး အ႐ုပ္ကဘယ္ႏွ႐ုပ္ေလာက္ လုပ္ရမွာလဲ"
"ရသေလာက္ မ်ားေလေကာင္းေလပဲ့ယကၡ ဒါမွ တို႔ရဲ႕
အၾကံအစည္ကိုျဖစ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္ရမွာ"
ဒီလိုနဲ႔ ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ အမဲႀကီးထဲ၌ ႐ွိ႐ွိသမွ်လူမ်ားကား
မအားလပ္ေအာင္ပင္အလုပ္မ်ား႐ႈပ္ေနၾကေတာ့သည္။
အပို္င္း ၃ ဆက္ရန္
Credits
No comments